Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, Kurban Bayramı dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.
Kurban Bayramı’nın tüm insanlığa barış, kardeşlik ve refah getirmesini dileyen Başkan Demirçalı, mesajında şu ifadelere yer verdi;
“Birlik ve beraberlik içinde kutlayacağımız mübarek Kurban Bayramı’na erişmenin mutluluğunu ve huzurunu yaşıyoruz. Kurban Bayramı, bizlere sevdiklerimizle ve ailemizle birlikte olmanın, ihtiyaç sahiplerine el uzatmanın ve sosyal dayanışmanın ne kadar önemli olduğunu bir kez daha hatırlatıyor.
Ailemizi, büyüklerimizi unutmayarak, bu bayramda da kırgınlıkların ve dargınlıkların sona erdiği, sevgi ve hoşgörünün hâkim olduğu bir ortam yaratmalıyız. Yardıma muhtaç olanları gözetmeli ve bir arada olmanın değerini bilmeliyiz.
Bu vesileyle tüm hemşehrilerimin Kurban Bayramı’nı en içten dileklerimle kutluyor, büyüklerimizin ellerinden, çocuklarımızın gözlerinden öpüyor; sağlık, huzur ve bereket dolu nice bayramlar diliyorum.”



Arat Ailesinin Acı Günü
Demirdüzen’den ÇGC’ye ziyaret
Yumurtalık’taki plaj voleybolu turnuvasında kıyasıya yarış gerçekleşti
Seyhan Belediyesi Yaz Spor Okulları Kapılarını Açıyor
Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ Güven Tazeledi
Bu gecenin adı; Vefa ve gurur!
Sarıçam’da Unutulmaz Gece