Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, Seyhan Belediye Başkanı Oya Tekin, Çukurova Belediye Başkanı Emrah Kozay, Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, birinci lig yolunda Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’ne tam destek verdiler.

Aldığı başarılı sonuçlarla kentimizin yükselen değeri olan Sarı-Siyahlı ekibin birinci lige çıkacağına inandıklarını belirten Adana Büyükşehir Belediye Başkanı Zeydan Karalar, Seyhan Belediye Başkanı Oya Tekin, Çukurova Belediye Başkanı Emrah Kozay, Sarıçam Belediye Başkanı Bilal Uludağ, Yüreğir Belediye Başkanı Ali Demirçalı, “Takımımıza inanıyor ve güveniyoruz.

Yolun sonu şampiyonluk. Play-Off’da Bulut Yeşil Adana 01 Futbol Kulübü Ailesine canı gönülden başarılar diliyoruz. Adana’yı ayağa kaldıracaklarına inanıyoruz” dediler.

Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü, ligin son maçında Cumartesi günü saat 15.00’de Ali Hoşfikirer Stadı’nda İnögelspor’u konuk edecek. Sarı-Siyahlı ekibin Başkanı Menderes Kutlu ile Yönetim Kurulu Üyeleri, tüm Adanalıları maça davet ettiler.



“Gönüllerin şampiyonu”
Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Play-Off ilk maçında hedef Elazığspor
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”