Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Genel Kaptanı Burak Erdem, Altınordu deplasmanından 2-0’lik galibiyet ile dönen takımını kutladı.
Her maçta yanlarında olan taraftarlarına teşekkür eden Sarı-Siyahlı ekibin Genel Kaptanı Burak Erdem, “Altınordu maçında ortaya konulan futbol ve galibiyet bizleri memnun etti. Takım olarak çok mutluyuz” dedi.
Genel Kaptan Burak Erdem, pazar günü saat 15.00’de Ali Hoşfikirer Stadı’nda oynayacakları Sarıyer maçını da kazanarak ligdeki çıkışlarını devam ettireceklerini sözlerine ekledi.



“Gönüllerin şampiyonu”
Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Play-Off ilk maçında hedef Elazığspor
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”