Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün 2.Başkanı Mehmet Kutlu, Cumartesi günü saat 15.00’de deplasmanda oynayacakları Altınordu maçında galibiyet hedeflediklerini söyledi.
Teknik Direktör İlker Avcıbay’ın önderliğinde Altınordu maçının hazırlıklarını yoğun bir tempoda sürdürdüklerini ifade eden Sarı-Siyahlı ekibin 2.Başkanı Mehmet Kutlu, “ Geride bıraktığımız haftada Ali Hoşfikirer Stadı’nda oynadığımız İskenderun maçında önemli bir galibiyete ulaştık. Bu başarımızı Altınordu önünde de sürdürmeyi amaçlıyoruz” diye konuştu.
Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün 2.Başkanı Mehmet Kutlu, Başkan Menderes Kutlu, Yönetim Kurulu, teknik kadro, futbolcular ve taraftarları ile birinci lig için omuz omuza verdiklerini sözlerine ekledi



“Gönüllerin şampiyonu”
Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Play-Off ilk maçında hedef Elazığspor
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”