Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkan Yardımcısı Selahattin Özbay, takım olarak birinci lige kenetlendiklerini söyledi.
Geride bıraktığımız hafta Ali Hoşfikirer Stadı’nda karşılaştıkları İskenderunspor maçını kazanarak, birinci lig yolunda önemli bir galibiyete imza attıklarını ifade eden Sarı-Siyahlı ekibin Başkan Yardımcısı Selahattin Özbay, “Bu başarımızı Cumartesi günü, deplasmanda oynayacağımız Altınordu maçında da sürdürmeyi amaçlıyoruz” diye konuştu.
Başkan Yardımcısı Özbay, Başkan Menderes Kutlu, Yönetim Kurulu, teknik kadro, futbolcular ve taraftarları ile birinci lige odaklandıklarını sözlerine ekledi.



“Gönüllerin şampiyonu”
Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Play-Off ilk maçında hedef Elazığspor
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”