Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkan Yardımcısı Selahattin Özbay, Çarşamba günü saat 14.00’de deplasmanda oynayacakları Beykoz Anadolu maçını kazanmayı hedeflediklerini söyledi.
Teknik kadro ile oyuncularına güvendiklerini belirten Sarı-Siyahlı ekibin Başkan Yardımcısı Selahattin Özbay, “Birinci lig yolunda önemli bir maça çıkacağız. Adana’ya galibiyet ile döneceğiz” diye konuştu.
Başkan Yardımcısı Selahattin Özbay, Başkan Menderes Kutlu, Yönetim Kurulu Üyeleri, teknik kadro, futbolcuları ve taraftarları ile birlikte başarıya odaklandıklarını sözlerine ekledi.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya