Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkan Yardımcısı Umut Polat, takım olarak Cumartesi günü saat 14.00’de deplasmanda oynayacakları Kırklareli maçına odaklandıklarını söyledi.
Teknik Direktör Ali Asım Balkaya’nın önderliğinde Kırklareli maçının hazırlıklarının devam ettiğine dikkat çeken Sarı-Siyahlı ekibin Başkan Yardımcısı Umut Polat, “Geride bıraktığımız hafta Isparta önünde önemli bir galibiyete imza attık. Bu başarımızı Kırklareli maçında da sürdürmeyi amaçlıyoruz” diye konuştu.
Birinci lig yolunda herkesi yanlarında görmeyi çok istediklerini ifade eden Başkan Yardımcısı Umut Polat, “Hem deplasmanda hem de Tarsus’ta yanımızda olan taraftarlarımıza teşekkür ediyorum. Başarılı sonuçlara imza atan takımımızı kutluyorum” şeklinde konuştu.



“Gönüllerin şampiyonu”
Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Play-Off ilk maçında hedef Elazığspor
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”