Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün Başkan Yardımcısı Ertuğrul Kahraman, ligde ikinci yarıda başarılı olmayı hedeflediklerini söyledi.
19 Ocak Pazar günü saat 14.00’de ligin ikinci yarısının ilk haftasında deplasmanda Kepez ile karşılaşacaklarını anlatan Başkan Yardımcısı Kahraman, “Bu maçı kazanarak ligin ikinci yarısına galibiyet ile başlamayı hedefliyoruz” dedi.
Başkan Menderes Kutlu, Yönetim Kurulu Üyeleri, teknik kadro, oyuncular ve taraftarları ile ikinci yarı öncesi tek yumruk olduklarını dile getiren Kahraman, “Takım olarak engelleri bir bir aşarak, sezon sonunda şampiyon olacağımıza canı gönülden inanıyoruz” diye konuştu.



Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya