Bulut Yeşil İnşaat Adana 01 Futbol Kulübü’nün 2.Başkanı Mehmet Kutlu, takım olarak ikinci yarı öncesinde işi çok sıkı tuttuklarını söyledi.

Mevcut kadrolarını güçlendirmek adına çalışmalarını devam ettiğine dikkat çeken Sarı-Siyahlı ekibin 2.Başkanı Mehmet Kutlu, “Ligde ikinci yarıda mücadelemize kaldığımız yerden devam edeceğiz. Lige verilen arayı en iyi şekilde değerlendiriyoruz” diye konuştu.

Başkan Menderes Kutlu, Yönetim Kurulu, teknik kadro, futbolcular ve taraftarları ile ligde ikinci yarı öncesinde tek yumruk olduklarını ifade eden 2.Başkan Mehmet Kutlu, “Bizim için önemli olan lig sonunda gülmektir. Bunu da başaracağımıza canı gönülden inanıyoruz” şeklinde konuştu


Burak Erdem, “Taşın altına elimizi soktuk”
Adana 01 Futbol Kulübü, Turu Elazığ’a bıraktı
Yusuf Kanlı, “Çorbada bizim de tuzumuz olsun”
Ahmet Budan, “Elazığspor engelini kayıpsız geçmeyi amaçlıyoruz”
Gürkan Çalışkan, “Elazığspor maçına odaklandık”
“Halkın takımı için, omuz omuza, formanı al, takımı şampiyon yap”
Hep Destek Tam Destek Adana 01 FK’ya