Adana Demirspor, Trendyol Süper Lig’in 31. haftasında deplasmanda Fenerbahçe ile oynayacağı karşılaşmanın hazırlıklarına sürdürüyor.
Kulüp tesislerinde Teknik Direktör Hikmet Karaman yönetiminde yapılan antrenman ısınma hareketleriyle başladı. Antrenmanın ana bölümünde ise taktik çalışması gerçekleştirildi. Adana Demirspor, 3 Nisan Çarşamba günü Fenerbahçe’yle deplasmanda karşı karşıya gelecek.



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0