Trendyol Süper Lig’in 2. haftasında 21 Ağustos Pazartesi günü oynanacak MKE Ankaragücü-Adana Demirspor maçı, İstanbul’a alındı.
Türkiye Futbol Federasyonunun (TFF) açıklamasında, TFF tarafından Eryaman Stadı’nda yapılan denetim sonucunda, saha zemininin sporcu sağlığı açısından müsabaka oynamaya uygun olmadığı belirtildi.
Açıklamada, yapılan denetimlerin ardından müsabakanın Atatürk Olimpiyat Stadı’nda oynanmasına karar verildiği kaydedildi.
Başkent kulübü, daha önce yaptığı açıklamada, Adana Demirspor karşılaşmasını Kayseri veya Çorum Şehir Stadı’nda oynayacaklarını ifade etmişti.



Adana Demirspor’a Adana’nın gazetesi Medya Yenigün’den can suyu: Türkiye’de bir ilk olan 100 bin liralık bağış!
başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü