Adana Demirspor, UEFA Konferans Ligi 3.eleme turu maçında Hırvatistan ekibi Osijek’i 5-1’lik skorla mağlup etti. Mavi-Lacivertli taraftarlar Osijek ile oynanan maçta, Yeni Adana Stadı’na akın etti.
Tribünlerden mücadeleyi 21 bin üzerinde taraftarın izlediği belirtildi.
Başkan Sancak taraftarlara teşekkür etti
Adana Demirspor başkanı Murat Sancak maç sonu yaptığı açıklamada, “Bugün stada gelen 21 bin üzerindeki taraftara çok teşekkür ederim. Havanın bu kadar sıcak ve nemli olmasına rağmen taraftarlarımız futbolcuları yalnız bırakmadı.” ifadelerini kullandı.
Maç öncesi müthiş bir kareografi hazırlayan taraftarlar, 90 dakika boyunca takımlarına destek verdi.



Adana Demirspor’a Adana’nın gazetesi Medya Yenigün’den can suyu: Türkiye’de bir ilk olan 100 bin liralık bağış!
başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü