Adana Demirspor, Konferans liginde ilk turu geçti. Romanya ekibi Cluj ile deplasmanda 1-1 kalan Mavi-Lacivertliler rövanş maçında ise rakibini yeni statta ağırladı. 30 Bine yakın taraftarın önünde rakibine karşı üstün bir oyun sergileyen Adana Demirspor’u Cluj’u Aktintola ve Cherif Ndiaye’nin attığı golle 2-1 yenerek bir üst tura geçti.
Karşılaşmayı Adana dışından ve içinden birçok Adana Demirsporsever takip etti. Bu isimlerin başında İl Emniyet Müdürü Doğan İnci ve Karataş Kaymakamı Selami Alper Özkan geliyor. Kulüp basın Sözcüsü Savaş Çokduygulu ile birlikte karşılaşmayı izleyen İnci ve Özkan, turun ardından takımı alkışladılar ve tebrik ettiler.



Adana Demirspor’a Adana’nın gazetesi Medya Yenigün’den can suyu: Türkiye’de bir ilk olan 100 bin liralık bağış!
başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü