Adana Demirspor başkanı Murat Sancak yaptığı açıklamada kiralık oyuncuların kulüplerine döndüğünü ancak Morel’in bonservisini almak için uğraştıklarını belirtti.

Başkan Sancak yaptığı açıklamada, “Mert Çetin ve Furkan’ın kiralık sözleşmeleri sona erdi. Mert İtalya’ya, Furkan ise Gaziantep’e geri döndü. Morel’in kiralık sözleşmesi de sona erdi ancak bonservisini almak için yoğun çaba sarf ediyoruz. Eğer Morel’i alamazsak B ve C planlarımız hazır. Eksik bölgelere transferler yapacağız.” ifadelerini kullandı.



Sutopu Kadın Milli Takımı Adana’da kamp yapacak
Adana Demirspor’a Adana’nın gazetesi Medya Yenigün’den can suyu: Türkiye’de bir ilk olan 100 bin liralık bağış!
Arat Ailesinin Acı Günü
Demirdüzen’den ÇGC’ye ziyaret
Yumurtalık’taki plaj voleybolu turnuvasında kıyasıya yarış gerçekleşti
Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ Güven Tazeledi
Sporun birleştirici gücü…