Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, Galatasaray maçının hakemi Ali Şansalan ile ilgili yaptığı açıklamada, “Ne diyeyim? Gördünüz hakemi, eyyamcılık yaptı. Maçı katletti ama Galatasaray’ı tebrik ediyorum, güzel oynadı” dedi.
Spor Toto Süper Lig’in 27. haftasında Adana Demirspor deplasmanda karşı karşıya geldiği Galatasaray’a 2-0 yenildi.
Müsabakanın ardından Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, basın mensuplarına maçın hakemi Ali Şansalan ile ilgili yaptığı açıklamada, “Ne diyeyim? Gördünüz hakemi, eyyamcılık yaptı. Maçı katletti ama Galatasaray’ı tebrik ediyorum, güzel oynadı” diye konuştu.



Adana Demirspor’a Adana’nın gazetesi Medya Yenigün’den can suyu: Türkiye’de bir ilk olan 100 bin liralık bağış!
başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü