Elit A liginde Adana Demirspor U 17 takımı güçlü Trabzonspor’u kendi saha ve seyircisi önünde 3-2 yenerek önemli bir galibiyet imza attı. Böylelikle Adana Demirspor, Play-Off’a kalmayı hak etti. Maçın başından sonuna kadar çok iyi mücadele örneği sergileyen Mavi-Lacivertlileri sonuca Alpercan Nar, Ahmet Cem Abaş ve Hamza Ertuğrul götürdü.
Adana Demirspor U 17 takımının Antrenörü Aman Bozkaya, hiç kuşku yok ki bu başarıda, takımının iyi mücadele örneği sergilemesinde aslan payını aldı. Elit A Liginde mücadele veren takımın 20 maçta 36 puan topladı. Arman Bozkaya, iyi bir jenerasyon yakaladıklarının altını çizdi ve tüm oyuncularını tebrik etti. Bozkaya, “Daha yolun başındayız.” dedi.(5 Ocak



Adana Demirspor’a Adana’nın gazetesi Medya Yenigün’den can suyu: Türkiye’de bir ilk olan 100 bin liralık bağış!
başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü