Futbolda “ara transfer” olarak adlandırılan ikinci transfer ve tescil dönemi kapandı. 8 Şubat’ta sona ermesi planlanan transfer dönemi, Kahramanmaraş merkezli depremler nedeniyle 5 Mart’a uzatılmıştı.
İşte Adana Demirspor’da gelenler ve gidenler…
GELENLER: Yusuf Erdoğan (Trabzonspor), Cherif N’Diaye (Shanghai Port), Mert Çetin (Hellas Verona), Furkan Soyalp (Gaziantep FK), Jorge Morel (Guarani)
GİDENLER: Samet Akaydin (Fenerbahçe), Artem Dzyuba, Yaroslav Rakitskyi (Shakhtar Donetsk), Britt Assombalonga (Watford), Musa Bulut (Siirt İÖİ), Berk Yıldız (Boluspor), Mahamadou Ba, Simon Deli (İstanbulspor), Arda Kurtulan (Karacabey Belediye)



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0