Adana Demirspor U 17 takımı yüzleri güldürdü. Deplasmanda İzmir ekibi Göztepe ile karşılaşan Mavi-Lacivertliler maçın başından sonuna kadar çok iyi bir mücadele örneği sergiledi. Hakemin bitiş düdüğünde ise 3-2’lik skorla galip gelen taraf Adana Demirspor oldu. Takımın gollerini Alperen Can, Osman Kaynak ve Gökdeniz Tunç kaydetti.
Altyapı sorumlusu Özgür Zengin ekibi kutlarken, ”Teknik heyetimizden oyuncularımıza kadar tüm herkesi tebrik ediyorum. Anlamlı bir galibiyet oldu.” dedi. Takımın Teknik Direktörü Arman Bozkaya ise, “Maçlara kaldığımız yerden devam ediyoruz. Dolayısıyla böylesi üzüntülü ortada maçlarımıza çıkıyoruz. Futbolcularımızı kutluyorum. İyi bir mücadele oldu.” diye konuştu. (5 Ocak)



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0