Depremden dolayı ligden çekilen Gaziantep Futbol Kulübü’nden ayrılarak kiralık olarak Adana Demirspor’a giden Furkan Soyalp yaşadıklarını anlattı.
Adana Demirspor’un, Gaziantep FK’dan kiraladığı Furkan Soyalp, “Gazi şehrimiz ve çevre illerimizde geçirdiğimiz zor zamanlar beni yeni bir yola çıkardı. Sezon sonuna kadar Adana Demirspor için terimin son damlasına kadar mücadele edeceğim. İnşallah yolun sonu Avrupa olacak” dedi.



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0