Adana Demirspor, deprem felaketi nedeniyle zaman geçirmeden Başkan Murat Sancak’ın talimatıyla Antalya’da kampa girdi. Futbolcu ailelerinin de bunduğu kampta Mavi-Lacivertliler hazırlıklarını burada sürdürdü. Montella yönetiminde kamp çalışmalarını yoğun devam ettiren Adana Demirspor önceki gün Dinamo Kiev ile özel maçta karşı karşıya geldi.
Maç öncesinde Her iki takım oyuncuları deprem nedeniyle Türk bayrağını açarak üzüntülerini adeta dile getirdiler. Bunun yanı sıra gözler Belhanda idi. Adana Demirspor’un yıldız oyuncusu Dinamo Kiev’deki eski takım arkadaşlarıyla bur araya geldi. Maç golsüz sona erdi. Montella ise yeni transferler dahil tüm oyuncularına şans verdi. Pazar öncesinde ilk 11’i kafasında oluşturuyor.
Takım, hafta sonu erteleme maçında Ümraniyespor ile 16.00’Da karşı karşıyla gelecek.(5 Ocak)



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0