Gençlik ve Spor İl Müdürlüğünün 30 Ocak-3 Şubat 2023 tarihleri arasında tüm yönetici ve personeller için düzenlediği Valilik Kupası Masa Tenisi Turnuvasında final maçları ve kupa töreni yapıldı.

Büyük çekişme içerisinde geçen ‘Valilik Kupası Masa Tenisi Müsabakaları’ sonrasında dereceye giren sporculara ödülleri takdim edildi.

Düzenlenen final müsabakalarını izleyerek ödül törenine Vali Yardımcısı Adem Arslan, Gençlik ve Spor İl Müdürü Muzaffer Çintimar, Milli Eğitim İl Müdürü Yaşar Koçak, Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü Spor Faaliyetleri Şube Müdürü Caner Taymış, Masa Tenisi İl temsilcisi Taci Menteş, Yerel Medya Güçbirliği Platformu Başkanı Kamil Yalçın Göl ve idari personel katıldı.



Adana’da Tenis Şöleni
Memtek’te Yeni Başkan Seçkin Öngel Oldu
Adana’da Milli Takım Heyecanı
Bosna Hersek’te Adana finali …
Çukurova Cup’ta Şampiyonlar Belli Oldu
26’ncı Çukurova Cup Başladı
13. Uluslararası Adana Veteranlar Masa Tenisi Turnuvası Nefes Kesti