Süper ligin 15. Haftası Dünya kupasının ardından oynandı. Adana Demirspor ise sonucu merak edilen Karagümrük karşılaşmasını 2-1 kazanarak önemli bir başarıya imza attı. Dolayısıyla 27 puana çıkarak , lider Galatasaray, ikinci sıradaki Fenerbahçe’nin ardından üçüncü sırada yer aldı. Bu tablo Adana Demirspor camiası için adeta gurur tablosu oldu.
15. hafta sonunda Adana Demirspor için önemli bir istatistik öne çıktı. Mavi-Lacivertliler bu süreç sonunda Süper ligin en istikrarlı ve başarılı takımı oldu. 11 Maçlık yenilmezlik serisi, ligin en az yenilen takımı ve iç sahada yenilmeyen takım olarak öne çıktı Adana Demirspor. Teknik Direktör Montella ve talebeleri bu anlamda büyük alkış aldı.(5 Ocak)



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0