Gelişim U 14 liginde Adanaspor, derbi maçta Adanaspor’u 3-0 yenmeyi başardı. İlhan Aydoğdu ve talebeleri maçın tamamında üstün bir oyun sergiledi. Üç golü de atan Samet, maçın yıldızı oldu. Taraftarların da yoğun ilgi gösterdiği maç bitimi dostluk görüntüleri vardı.
Antrenör İlhan Aydoğdu oyuncularını kutlarken, ”Elimizden gelen çabayı gösteriyoruz. İyi bir sürece girdik. Oyuncularımı kutluyorum. Güzel bir galibiyet oldu. Rakip takım oyuncularımızı ve teknik heyetini de kutluyorum. Mücadeleye devam.”dedi.(5 Ocak



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0