Türkiye Basketbol Federasyonu (TBF), A Milli Kadın Takımı Başantrenörü Ceyhun Yıldızoğlu ile yolların ayrıldığını duyurdu.
TBF’den yapılan açıklamada, “2018 yılından bu yana A Kadın Milli Takımımızda Başantrenör olarak görev yapan Ceyhun Yıldızoğlu’na değerli katkılarından dolayı teşekkür ederiz.” denildi.
Açıklamada, Türk basketboluna antrenör olarak önemli katkılarda bulunan Ceyhun Yıldızoğlu’na bundan sonraki kariyerinde başarı dileğinde bulunuldu.



Muş BESK’i farklı geçip ligde kaldı
Büyükşehir’e milli onur
BETA ENERJİ Adana Engelliler evinde kaybetti 61-53
Büyükşehir, sporda altyapıya verdiği önemin meyvelerini almayı sürdürüyor
ÇÜSK evinde kazandı:88-74
Adana Büyükşehir Kızlar’da Fenerbahçe’yi mağlup etti: 75-62
Beta Enerji Adana Engellilerden Lige İyi Başlangıç