Futbol Federasyonu Disiplin Kurulu Adana Demirspor yine ceza kesti. Kurul raporları incelerken Antalyaspor maçında taraftarların neden olduğu saha olayları nedeniyle 56 Bin TL., ceza kesti. Karar şöyle duyuruldu:

“ADANA DEMİRSPOR A.Ş.’nin, 17.09.2022 tarihinde oynanan FRAPORT TAV ANTALYASPOR-ADANA DEMİRSPOR A.Ş. Spor Toto Süper Lig müsabakasında, taraftarlarının neden olduğu saha olayları nedeniyle 56.000.-TL PARA CEZASI ile cezalandırılmasına karar verildi.”(5 Ocak)


başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0