Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, katıldığı televizyon programında transfer dönemi kapanmadan bir tane forvet almak istediklerini açıkladı.
Başkan Sancak yaptığı açıklamada, “Transfer dönemi kapanmadan bir tane forvet almak istiyoruz. Serdar Dursun, Avrupa Ligi kadrosunda yok ama ligde oynatabilirler. Eğer verirlerse değerlendirebiliriz, neden olmasın?” ifadelerini kullandı.
Seçenekleri değerlendirdiklerini belirten Başkan, “Forvet transferi konusunda çalışmalarımız var.” dedi.



Arat Ailesinin Acı Günü
Demirdüzen’den ÇGC’ye ziyaret
Yumurtalık’taki plaj voleybolu turnuvasında kıyasıya yarış gerçekleşti
Seyhan Belediyesi Yaz Spor Okulları Kapılarını Açıyor
Çukurova Belediyeler Birliği’nde Bilal Uludağ Güven Tazeledi
Bu gecenin adı; Vefa ve gurur!
Sarıçam’da Unutulmaz Gece