Yeni statta sezonun ilk maçı. Adana Demirspor Başkanı Murat Sancak, Giresunspor deplasmanda olduğu gibi Başkan önceki günkü maça gelip taraftarlarla ve takımla beraber oldu. Cumartesi günkü maçta yöneticilerin yanı sıra Sarıçam Belediye Başkanı Av.Bilal Uludağ da vardı.
Başkan Murat Sancak, maç öncesinde her zaman olduğu gibi taraftarlarla öz çekim yapıp sohbet ederken protokole geldi. Burada da Başkan Bilal Uludağ ile uzun süren sohbetini yaptı ve ikili birlikte karşılaşmayı takip ettiler. (5 Ocak)



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0