Montella,“Mutluyum böyle bir performans gösterdiğimiz için. Duruşta çok önemliydi. Özellikle oyun kalitesi de çok önemliydi. Geliştirmemiz gereken kalenin önündeki bitiriciliğimiz. Bunun üzerinde çalışacağız. Taraftarımızın önünde kazandığımız için mutluyum
Fenerbahçe maçı hakkında da görüşlerini bildiren Montella, “2 galibiyetten geliyoruz ve ayaklarımız yere basarak maça çıkacağız. Orada da performansımızı göstereceğiz, büyük bir takıma karşı oynayacağız.
Balotelli’nin son durumu hakkında da konuşan Montella, “Balotelli’nin durumuyla alakalı çok fazla bir şey diyemem. Ben her zaman transfer sezonunda futbolcuların dışarı değil de içeriye olması yönünde görüş bildiririm. Bu kulüp ve oyuncu arasında olan bir durum.



başkan Ertan Zeybek’den Açıklama
“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Dosya Sayısı 46’dan 27’ye mi düştü
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0