Adana’nın yeni stadı açıldığı günden itibaren ilk kez böylesine doldu. Mavi-Lacivertli taraftarlar Adana Demirspor’u desteklemek için adeta stada koşarken coşkularını oyunculara aktarmak ve destek olmak için oyun boyunca tezahüratlarda bulundular.
Yaklaşık 33 bin taraftar tribüne gelirken ulusal marşımız okunduğu sıra ise maraton tribününde devasa pankart açıldı. Pankartta, “On bin resme dahil olsanız da biz veririz en iyi pozu” anlamlı yazı yer aldı. Pankart büyük beğeni kazandı.

(5 Ocak)


“Küllerimizden Doğacağız”
Şimşek’e bir destek Opet’ten
Kocaeli Stadyumu’nda Adana Demirspor’a Destek Pankartı
Orhan Közig Alt Yapı Sorumlusu Oldu
Adana Demirspor Bildiniz Gibi
Adana Demirspor Yine Fark Yedi 5-0
Adana Demirspor 1 Boluspor 6